Strategia CSR
Społeczna odpowiedzialność biznesu czyli strategia zarządzania przyjęta w naszej firmie opiera się na niżej wyszczególnionych głównych narzędziach społecznej odpowiedzialności biznesu:
- Działania reklamowo – informacyjne,
- Działania na rzecz lokalnej społeczności,
- Działania w rozwój i zaangażowanie pracowników,
- Działania proekologiczne,
- Działania zarządzające łańcuchem dostaw,
W styczniu 2014 roku w ramach wsparcia na wdrożenie CSR (Szwajcarsko – Polskiego programu współpracy) rozpoczęliśmy wdrożenie strategii CSR w obszarze środowiska naturalnego w celu umocnienia konkurencyjnej pozycji firmy na rynku. Obecny projekt zakładał osiągnięcie czterech głównych celów:
- Wdrożenie systemu zarządzania środowiskowego poprzez wykonanie audytu środowiskowego, audytu energetycznego i raportu oddziaływania na środowisko w planowanych przyszłych działaniach inwestycyjnych firmy,
- Zwiększenie efektywności materiałowej, energetycznej i ujemnego wpływu procesów technologicznych na środowisko naturalne poprzez uruchomienie systemu recyklingu wody i mikro instalacji fotowoltaicznej,
- Poprawę jakości prowadzonych usług poprzez wprowadzenie kolejnego programu mycia za pomocą szczotki z aktywną pianą i urządzenia do mycia podwozia.